.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شرط کردان برای تغییر ندادن استانداران

وزیر پیشنهادی کشور با بیان اینکه نمی توان درصد و عددی برای میزان تغییرات آتی در وزارت کشور بیان کرد، اعلام کرد: اصل بر بقا و خدمت استانداران کشور است.

به گزارش مهر ، علی کردان در اولین اظهار نظر خود بعد از معرفی به مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی کشور در پاسخ به سئوال خبرنگار پارلمانی مهر در خصوص اینکه آیا در صورت رای اعتماد گرفتن تغییری در مدیریت وزارت کشور و یا استانها صورت می گیرد،اظهار داشت: الان مطلقا نمی توانم وارد بحث مصادیق شوم اما من مشخصاتی را برای مدیران در نظر دارم که در صورت وجود این مشخصات تغییری در سطح مدیریت صورت نمی گیرد.
وزیر پیشنهادی کشور در خصوص احتمال تغییر استانداران خاطرنشان کرد: مدیر استانهای مختلف باید ویژگی هایی داشته باشد که انقلابی بودن ، ولایی بودن ، کارآمدی و مردمی بودن و قانونگرایی از جمله این ویژگی هاست.
کردان تاکید کرد: دوستانی که درخدمتشان هستیم و دوستانی که درآینده در خدمتشان خواهیم بود باید این مشخصاتی را که گفتم داشته باشند.
وی در خاتمه گفت : مبانی من در ارتباط با نظام مدیریت کشور همین مواردی است که عنوان کردم و با توجه به این ویژگی ها مسیر خود را در وزارت کشور جلو خواهم برد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.